I N S T A G R A M

Photobucket

czwartek, 3 września 2015

Dobry początek to podstawa...


 Witajcie Kochani , nazywam się Wiki postanowiłam zacząć przygodę z blogiem bo jak większość dziewczyn inspiruje się modą a ciuchy to całe moje życie. Początek zawsze jest trudny lecz mam nadzieję , że dzięki wsparciu będzie to dobrze wykorzystany czas :) Dodaje kilka moich zdjęć abyście wiedzieli kto siedzi po drugiej stronie monitora :*! Miłego Dnia :)

 

Możecie śledzić mnie również na :www.instagram.com/wiiki_

7 komentarzy:

  1. Już wiem kto będzie moją ulubioną blogerką!��

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś dodawać zdjęcia bez tej ramki ? I by były dużo większe a ubrania podpisane np :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tak wszystko bedzie w następnym poście to był taki dla zapoznania sie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie Ty masz swoj naturalny kolor wlosow?
    Bo jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbowane , ale zawsze zmywają mi się do takiego koloru :)

      Usuń